fbpx

Crewnet har udviklet en brugervenlig online event-administration, der er tilgængelig via web og mobil og som sikrer, at arrangører og frivillige hjælpere altid er opdaterede på opgaver, vagtplaner, kommunikation m.m.

Crewnet blev oprindelig skabt til at holde styr på de mange frivillige ved Nordals Festival. Foreninger og arrangører skal nemt kunne at skaffe hjælpende hænder. I sommeren 2017 var det Crewnets administrationsplatform, der koordinerede og kommunikerede opgaver m.m. for flere end 6000 hjælpere ved Spejderlejren i Sønderborg. Nu (2019) tæller kunderne bl.a. Tønder Festivalen, Varde Open Air, Sjællands Festivalen og mange andre større og mindre eventarrangører blandt kunderne.

”Baseret på vores erfaringer med Nordals Festivalen ville vi gerne videreudvikle systemet og derfor flyttede vi ind hos SIS i 2017 og passede samtidig vores studier på SDU. Vi har haft lange dage og mange samtaler med andre iværksættere og konsulenter hos SIS, lavet mange test, diskuteret betalingsmodeller med rådgivere og fået styr på markedsføring m.m.”, fortæller Nikolai Brix Lauesen fra Crewnet.